Blir så arg!

Ska man inte ens kunna lita på svenska läkare längre? Kommer de komma fram att de var deras fel att min älskade mormor gick bort på nyår, då kommer jag personligen åka ner till karlskoga å *************. Blir så arg :´(. Men som de låter nu, så va de en miss från folket ¨på karlskogas sjukhus. Eller miss å miss ren LATHET skulle jag säga....
Önskar att de inte hade fått veta de här, känns ännu svårare nu att försöka förstå...... Vill bara att begravningen ska vara över, är ju en HEL vecka kvar. Säger som syster att man har en klump i bröste som man bara vill ska försvinna.
Och just nu flyger en massa tankar i huvudet "tänk om"........ nää fy fan för svensk sjukvård!!

Saknar dig <3

Eva Dahlgren- Ängeln i rummet



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vet exakt hur du känner det!!!



Jag vågar verkligen inte bli sjuk i dagens vårdsamhälle, inte med allt skit som man hör om den...



Min morfar gick bort för snart 6 månader sedan... FÖRST NU kommer det fram en massa saker(läs gärna min blogg för detaljer) som egentligen borde kommit fram precis efter hans bortgång, helst innan begravningen... =/



Inte nog med att det är jobbigt att han är borta, utan nu ska man försöka komma över läkarens miss oxå... Men även tankar som att han kanske kunnat levat nu, dyker upp i skallen...



Usch och fy!!! Lider verkligen mer er och vet exakt hur ni känner det!!! Håller med din syster, en klump i brösten är vad det är...



Må hon iallafall få VILA I FRID!!!

2009-01-17 @ 14:26:20
URL: http://mianrianmarrizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0