Dampfeber

Hejsan svejsan grejsan...

börjar blir allmänt uttråkad måste jag säga. Men om en timme fårman gå till jobbe =). Höll faktiskt som lovat å gick inte å la mig förens jag hade vart på älvkullen i morse. Typ alla fråga vad fasiken jag gjorde där så tidigt för att lämna ett papper.. hehe men när jag förklarade varför så förstod dom väl lite iallafall;).

Måste bara se let´s dance på fredag hehe mycket roligt folk. Men måste bara fråga ! Va fan är blondinbella med för? Klassar inte henne som en "kändis" så tycker inte hon ska va med där. Men men de är MIN åsikt. Men en som jag MÅSTE se dansa är carl jan granquist HAHA jag kommer att dö:S. Men ser fram emot fredag:D.


Nej ska väl göra iordning en liten matsäck till jobbet;).

Ha de!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad skoj, då kan vi kika på let´s dance :D

2009-01-07 @ 14:21:56
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0