!!!!

Halloj!.
Idag kom den EFTERLÄNGTADE lönen.. wiiie. Nu kan man kanske börja leva igen;). Vakna ganska sent idag=(
Men har hunnit med ganska mycket ändå. Va först till djurshopen å betalaen skuld plus en massa hundben. Traska senare till arbetsförmedlingen som jag skulle ha vart i torsdags egentligen. Prata med en sur tant *har aldrig sett människan så hon måste va ny* Hon var inge trevlig iallafall:D. Gick sedan till apoteket å hämta ut lite P-piller. Haha va en skånsk tjej som satt i kassan, hmm hon ställde en ganska roliga fråga till mig,
- Funkar dom här?
- öö ja de gör dom, vadå brukar dom inte göra de?
- Jo, men de är ju bra att dom funkar.
Haha hmm blev lite små rädd där.. :D.
Traskade sedan till konsum å stor handla lite mat så nu är frysen/kylskåpet fullt igen:D.

Gick sedam hemmåt å käka lite frukost/Lunch/middag. Vad man nu ska kalla de när kl var fyra;).

Ska upp till Kattisen sen också. Lämna pengar för tupperware och även få mina bunkar:D. Kommer dock inte ihåg vad jag köpte förutom en skål...

Igår var man till mammsen å fira henne (Hon fyllde egentligen i Torsdag, men de blev så mycket med begravningen å annat så tog de igår istället). Hon fick presentkort hos frisyrhörnan och ett presentkort hos Ellinor *spåtant*. Men hon vågar inte gå dit själv, så jag måste boka en tid jag med.. Men de gör jag så gärna, hon är skit bra. Man får verkligen gåshud när man är hos henne, de är skit häftigt. Hon fick även en sak som man skulle massera huvudet med. De fick hon av oss alla syskon. Jag hade även vart duktig å bakat kärleksmums/mockarutor och Muffins med mintkrokant chocklas i.. Vart mycket gott=).

När man kom hem så snickra jag ihop mitt sängbord som jag har haft i ett halv år, men inte orkat/kunnat satte ihop. Men igår kom jag äntligen ihåg att ta med en skruvmejsel från mammsen.. Så nu står den äntligen vid sänga.

Nej tänka ta mig en liten/stor promenix med Buddisten!,

Ni får ha de!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha kanske de ;) vi ses ju isf ;)

2009-01-30 @ 22:32:52
URL: http://jusephyne.blogg.se/
Postat av: bali

hej hade du trevligt i lördags??? ja har trehundra kort på dig i min kamera haha vi försökte oss på några poser=) min katt är görgo nu sen du hypnotiserade fanskapet hahaah

2009-02-02 @ 22:05:34
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0