God morgon god morgon

Hallå sverige..:D.
Sitter här å är allmänt uttråkad. Hmm klara man till halv ett igår sen kunde jag inte hålla ögonen  öppna längre:S. Hehe så visst jag har vänt på dygne men åt fel håll.. Men ska försöka hålla mig vaken idag tills kvälla. Ska ju till Katta kl sex på tupperware party, å innan de är det tänkt att jag ska diska å städa lite, så de är fint här hemma i möra;).

Söv ju bort min tvättid igår också, så jag tog tillbaka min fredag em. Hmm ska fasiken springa ner å kolla om de finns en fm tid idag:D..

Men ni får ha de!

Kommentarer
Postat av: sanna

Men du tjejen, varför var de tändt hos dig klockan 06:00?? hmmm :P

2009-01-08 @ 13:15:54
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0