God morgon

Här är man uppe med tuppen utan anledning:D.
Vakna runt sex tiden, och kunde ej somna om, så de va bara att gå upp då!.
Trodde Budda skulle va dålig i magen inatt för han snodde en feferoni av mig igår, men han måste ha en super mage eller något för han har inte blivit dålig än. Så de blev inge spring i natt!. Mycket tacksam.

Hmm tycker att de har vart dåligt med sms från jobbet denna månad=(. Har inte fått ett enda från älvkullen. Fast dom kanske har kommit på att jag jobbar även på höjda, därför dom inte skickar. Eftersom de ska va jämt fördelat mellan vikarierna. Vill till min avdelning och jobba, kul att träffa dom gamla arbetskamraterna....

Funderar på vad man kan göra med all köttfärs i frysen. Lite ska bli köttfärssås men vad ska jag göra med resten? Biff och köttbullar misslyckas jag alltid med *Även fast man är utbilldad kock:S*. Hehe dom blir inte som mammas=( därför jag kallar de för misslyckade. Lasagne är sååå tråkigt att gör för att de blir så mycket i en form, och tycker inte alls de är gott att värma. Hmm vill ha receptet av mammsen med den "falska fläskfilen" där är de köttfärs i å den är grrrrymt god. Nej ska väl leta reda på lite recept på internet. Eftersom jag är typ pank, så får man ta de som finns i frysen, och bara köpa basvaror.

Men vi kanske hörs senare!!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0