Rubrik?

Tjo!.
Känns som de kommer bli en fullspexad dag i möra. Vilket är bara bra så man får andra saker att tänka på än begravningen som är på fredag. Kommer väl antagligen sova till tolv. Då är de bara ut med hunden å ge han mat, för att sedan gå till Arbetsförmedlingen *som jag skulle ha vart hos igår:S* . Efter att ha vart där ska jag till djurshopen. Sedan ville Sanna ta en LÅNG promenad. Får se vart de bär iväg;) Å vad som är LÅNGT för henne;). Men de får lov att bli på eftermiddan för senare skulle aventuellt jag upp till spetsen å ta en Kaffe.. Ska bli riktigt skoj, va länge sen man såg den kvinnan:D.
 Sen blir de nog sänga skulle jag tro eftersom man ska upp tidigt på fredagen på begravning=(... Usch kommer bli tungt, men vill bara att den ska va över.....:´(

Tog med mig Buddisten förut å gick upp till Katta på en kopp kaffe. Vi kom fram till att min huvudvärk som jag hade berodde på att jag inte har druckigt nö kaffe idag. Å titta på f*n så försvann den. =)

Nej vet ni vad?
Ska fortsätta kolla på Navy CIS!..

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHA XD där förklarade saken :D:D

2009-01-21 @ 23:32:05
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Jenny

Styrke kramar te dej gumman! Hoppas det blir en fin begravning!!

2009-01-21 @ 23:50:47
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0