sömnlös natt

Kan inte sova=(. Gjorde ett tappert försök förut men de är inte lätt å somna när man har en snarkande Budda vid örat. Så jag lade ner skiten å satte på tvn istället:D. Eftersom jag hade satt in mig på att ha tvättid idag kl ett så sprang jag ner till tvättstugan och kolla om fm tiden va ledig. Men när jag kom ner så hade jag inte tvättid idag utan på fredag?? Hur fan kan man boka tvättstugan på en fredag? har jag aldrig gjort så jag måste ha vart väldans trött när jag boka sist.. Hehe men men de ordna sig ändå för fanns en tid i em när jag hade tänkt å tvätta.

Grymt hungrig är jag också... Men har nada hemma som är ätbart. Har ju ingen större lust att käka spaghetti å köttfärssås kl sex på möran:D Får väl tappert vänta till kl åtta när ica har öppnat.. Hmm fast har ju bara 200 å leva på den här månaden, så de blir ju ingen storhandling direkt. Känns som att de får bli att man frågar pappsen om lite pengar snart=(. Måste ju ha till begravningen också, plus så fyller såklart mammsen år den 21 jan. Varför ska alla fylla år när man är som fattigast?? eller de kanske bara är så för mig:S.

Får tydligen finfrämmat på fredag:D vad mysigt <3


Nej vet ni vad??

Ni får ha de!


Kommentarer
Postat av: Katta

VEM KOMMER PÅ FREDA?!! =O

2009-01-07 @ 07:18:59
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0