tjosan i trosan

grymt trälit. Har jobbar två nätter nu under helgen, men i natt är man ledig å så jobbar man natt i möra igen. Så de känns ganska onödigt att vända på dygne, så här sitter man å inväntar att de tredje programet av hemsökta hus ska börja:D. Söndags nöje nr 1 hehe. Har underhållt mig själv med att frosta ur frysen. Inte många som gör de kl ett på natta. Hmm. Här planerat min morgondag. Inte somna fören ca halv åtta. Ska dra till älvkullen i möra/senare kl sju rättare sagt. Bollan börjar ju då, om hon nu inte har tagit en klämdag, då blir jag arg=(. Måste lämna in mina timmar som jag jobba i dec.
Men sen får man gå hem å söve bort hela dagen, för att sedan gå till jobbet å jobba natta, sen så är man ledig i ca två vecker;) prima skinka japp japp!. Fast de kommer säkert nö jobb framöver. Va ju en som sjukanmälde sig igår så med lite tur så kanske hon fortsätter att va sjuk;) Nää da hoppas hon kryar på sig!.

Va nyss ute med Buddisten också, han fick springa av sig lite på fotbollsplan vid ferlinskolan. Tog med mig lite levergodis å träna inkallning med han, gick väldans bra. Men de där med att sitta kvar tills mamma går en bit bort för att ropa in han, de tyckte vi inte om. Stanna här själv i mörkret?? skulle inte tro de. Haha han vet mycket väl vad stanna är, men han ville följa med mig när jag gick. Men till slut så gick de även bra. Men va mycket roligare att springa efter bollen som jag kasta iväg.

Nej nu börjar hemsökta hus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0