Vila i frid mormor

Hmm va ju ett tag sen man skrev en rad eller två här. Har bara inte haft lust eller ork till att skriva något.
Mina lilla söta mormor gick ju bort på nyårsafton. Känns jävligt tungt måste jag säga. Var ju hos henne på julaftons morgon och då var hon hur pigg som helst :*(. Å nu är hon borta. Har bara svårt att få in de i mit huvud. Men hon var ju gammal å jag är jävligt glad över att hon slapp lida, å inte hamna på ett ålderdomshem. Hon bodde där ute å skogen med sin kärlek i ett stort hus, utan hjälp från omvärlden. Har alltid tyckt att hon har vart så stark å klarat allt, eftersom hon va så gammal som hon var. Många minnen har man från den damen. Hon va ju ofta barnvakt åt oss tre minsta syskonen. Och mormors bullar dom kan INGEN slå.. Hon vad en liten och glad människa som hade mycket kärlek inom sig, som hon gav ut till alla nära och kära.
Är så jävla glad att jag inte tog förmiddagspasset på julafton, dom ringde och fråga men hade redan lovat mormor att jag skulle komma till henne. Men jag hann se henne en sista gång. Å de är jag sååå glad över.  Hon va så glad över att se mig också, som hon sa.
-Gud va länge sen jag såg dig. å va small å fin du har blitt.
Och så gav hon mig en stor kram :'(.
Hmm dä där med vikten kan ju disktureras, men hon var ju bara för söt=).

Nää nu ser jag inte vad jag skriver, för mina ögon är alldeles blöta.

Men hoppas du mormor har de bra där du är. Och krama om Sofia från mig.
Vi syns när de är min tur att lämna denna jord.
Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas då fan inte att du lämnar mig på ett bra tag :P

2009-01-04 @ 18:03:35
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0