Hallå!

God kväll!.

Sitter å försöker hitta nö vettigt på tvn, men de är ju inte de lättaste kan jag ju säga. Å datorn är jag allmänt trött på.. Så de får bli ett litet inlägg sen ska jag stänga av skiten.
Man kan äntligen va i lägenheten, fasiken va hett de har vart här inne idag. Å värmen på jobbet ska vi inte tala om. Kommer avlida innan sommaren är över :P. Nu ska man väl inte klaga på värmen, men de får man faktiskt på jobbet;).
Kan ju inte dra iväg å bada efter jobbet heller, de har jag inte samvete te. Har gör svårt att lämna Budda, efter han har vart själv i flera timmar, kan knappt gå te ica haha... Så jag vet då tusan när jag ska kunna handla den här veckan... Jobbar tis,ons å tors. Men har mina tankar om att försöka byta bort min torsdag. För mammi dra på kryssning ons-fre. Så jag ska va i drömkåken tors-fre. Men är lite så sugen att dra iväg redan på ons. Men ser ingen på schemat som jag kan ge bort den till. Alla vikarier jobbar redan då :´(. Men jag ska luska lite i möra på jobbet tror jag;). Ska nog inte va helt omöjligt... Skulle va så gött å va där i två dagar å bara vila upp sig. Sola å bada å mys med buddisten:.. Så man får lite färg på svenne kroppen man har.. ;).
Har tänkt att försöka få ditt tjejerna på tors på lite grillning på kvällen.. Får se om de är några som är sugna. ..

Nej men ni får ha de,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0