prutt

Halloj!.
Eftersom de finns nada att se på tvn, så tänkte jag slänga in ett snabb inlägg.
Kom nyss hem från en liten promenix med Budda. Våga inte gå allt för långt för de såg VÄLDIGT svart ut på himlen.. Men en liten runda fick vi allt.
Ska ut till klubben i möra tänkte jag å kolla in utställningen som är. Måste ju kolla in Dundra och Malte.  Har har beställt en regnfri dag och jag hoppas att de blir så också. Speciellt när de är öltält sen på kvällen..
Så jag och budda traskar väl ut dit när vi har vaknat. Blir väl att ställa kl annars vaknar man när de har slutat haha.

Måste bara lägga in en bild på Budda när vi va runt storbron här om dagen. Han har sett kossorna många gånger utan att brytt sig. Han har mest vickat på svansen å velat lekat med dom. Men inte den här gången, han skaka som ett asplöv å gömde sig i gräset å vägra flytta på sig. De va som att försöka dra en betongsugga kan jag tala om..Haha men jag skratta ganska mycket åt han måste jag säga... Visst nu stod dom precis vid staketet, så han såg väl hur stora dom egentligen var. Nu ville han inte leka med dom :P




Hehe den va sååå söt. Ganska dålig bild för var tvungen att zomma in ganska mycket för han/hon var mitt i hagen.





Nej ska göra ett nytt försök å hitta nö å se på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0