Är Våren här?

Är verkligen våren äntligen här?....
Sola skiner så underbart idag. Såg på vädret förut att de skulle va fint hela veckan *mm me like*.
Idag är min fot bättre, jag kan gå  iallafall. Den är bara lite blå fortfarande. :S.
Idag börja kursen som jag verkligen ville gå på också.. Men har inte en tia att lägga ut. Tänkte fråga pappsen, men han kommer få lov att hjälpa mig med räkningarna denna månad. Plus så ville ju Mysan ha sina pengar ( Vilket jag förstår, har ju vart skylldig henne sen  sep *skäms') Men du ska få dina pengar gummsan, bara när jag får pengarna av försäkringskassan..

Tvättningen som är på schemat idag.. Är typ klar nu, bara tvätten å torkrummet som är kvar. Höll säkert på i en timme åförsökte få igång, Matt maskinen .. Till slut gav jag upp å ringde te pappsen så han fick hjälpa mig. Han kom, men han fick inte heller igång den. Så då ringde han te hyresvärden så han kom ner å kolla på den. Hmm haha vi hade inte stängt luckan ordentligt:D.. Hehe. Men nu är matten tvättad, och så har jag lärt mig något nytt idag:D

Hopp någon som har nön miljon att ge mig? Bara ni hör av er!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0