Hälja!

Hallå!
Nyss kollar klart på den sista beckfilmen. Den va jävligt bra *Som alla andra*. Å Nationalteatern- om bara min älskade väntar är på också!. Men tror jag ska sätta på Wunderbaum istället =) Och nu ringer Katta mit i allt!!! ;)

Så nu har jag fått i mig en cancerpinne... så ska fortsätta skriva en rad eller två!.
Inväntar att hemsöka hus ska börja.. =).

Hopp har man gjort i helgen då?. I fredags blev de pizza å film. Igår Kolla man först på när färjestad utklassa norrläningarna Börja redan då med att öppna ölburken. Å invänta att Ewelyn skulle höra av sig. De gjorde hon till slut. Hoppa in i bilen med ölen och en liter tequila som jag sa skulle va slut innan jag gick hem.. Å de gjorde den nästa bara en LITEN skvätt kvar.. HAde ju tequila race hemma hos lundberga. Åkte sedan vidare men där var alla så törra så jag fick ha mina tequila race själv:D.. Men i morse sa jag att jag skulle ALDRIG mer dricka tequila. Fy fan va dåligt jag mådde...:S.
Men de är nog borta om några dagar..!!

Nej orka skriva..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0