Hallå hallå!

Halloj halloj !
Har nyss kommit hem från en storbro runda med Buddisten, Hmm vet inte riktigt va de va med han idag. Vi hade delade åsikter om hur han ska gå i kopplet. Haha men till slut gav han väl upp å gick som jag ville:P.

Va på utställning i Nyköping igår. Gick väl inte så där gör bra men:P Han var välvisad iallafall hehe=) Och hans huvud var bra;) Har alltid fått kritik för hans vinklar fram, men igår var dom bra men att vinklarna bak kunde va bättre, Men men får hoppas att han växer rätt sig:P
Men bättre gick de för Jenny/Dundra och Bettan/Brolle. Grattis till er båda... =)

Var så jävla mörbultad i kroppen när jag vakna.. Min rygg höll på att ta livet av mig.. vet då fasiken va jag gjorde igår. :S
Vi kom hem vid halv tio, å de tog inte många min innan man kröp under täcket å somna på två röda!.. Budda va mer död än levande när vi kom hem.:D.

Nej ska väl ta tag i disken som bara växer ute å köket. Trodde den skulle försvinna av sig själv, men den bara växer. =(.

Men ha de!

Kommentarer
Postat av: a-k

Tja ja mötte katta igår så vi tänkte att vi slår ihop ett gäng och tränar utställning någon dag du och buddha är väl på? Kram

2009-03-04 @ 10:28:54
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0