Hallojsan

Halloj!.
Kom hem från en liten  storbro runda. Ringde te Emmy å fråga om hon och perra ville med ut en sväng. Och så blev fallet. Haha va en ganska rolig promenix folk som såg oss måste ha haft sina tankar:D...

Va även på Louise förut och åt frukost/lunch/middag ja kolla va ni vill. Va de första jag käka för dagen å kommer nog inte å äta nö mer idag, va där med Katta och Jenny. Va mycket trevligt:D. Fick bevis på att solen bränner nog på bra mycket idag:D.

Nu ska jag ta tag i disken å plocka undan lite, sen blir de att hoppa in i en snabbdusch.

Fick nyss syn om att mina cancerpinnar är slut också, så de får lov att bli en tripp till ica innan tio..

Å du Katta pratar om att dissa folk=(. Jag trycker iallafall inte på c när du ringer :´(

Nej ni får ha en mysigkväll.. De ska jag ha :D


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0