Hoppsan!

Hallå mina vänner!.
Kom nyss hem från Emmy, vi käkade lite tacos och drack lite kaffe... Gick hem för att jag kände mig tvingad till att ta diskhögen,, men så långt har jag inte kommit med livet!...

Igår var man te Fellingsbro med Emmy. Hon ville hälsa på sin farmor. Satt där i några tim å frack x antal kaffekoppar. Sen så åkte ve te Örebro å sa hej te Helena. Jävlar vilken mage hon börjar få=(. Blev lite sugen själv där ett tag haha fast jag nöjer mig med Buddisten... :D
På vägen hem var de nykterhets/körkorts kontroll, trodde att vi skulle få böter för vi hade två hundar i baksätet. Hade för mig att de inte va tillåtet.. Men inga böter fick vi inte. Men jag klagar inte;).

Föresten min  vänner, ni som "mobbar" mig för mina djurskräck i skogen.. Dom är mer rädda för dig än du för dom.. Ni retas extra mycket när de gäller rådjur.. Men nu ska ni få höra en sak. Läste på aftonbladet att en man hade blevet stångad av ett råddjur inne på coop.. DOM KAN FAKTIST VA ELAKA;). Haha visst nu va han väl skapligt rädd när han va inne på coop å sprang. Men dom kan faktiskt gå te anfall även i skogen;) Haha

Sitter å funderar på om de ska få bli parken i möra. Har egentligen varken råd eller lust, men nu är de ju långt te möra dagen, så de kan ju ändras. Va te systemet förut å köpte mig en black towel. *grymt gött* Så har ju dricka hemma, om ja skulle ändra mig!. är ju tydligen 30 + i parken på påskdagen, *Fy så dåligt* !

Nej ska ta tag i disken, men vi får se om ni ser mig i möra;)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Wahlström

Hallå! Inne och kikar vad som händer här...och hoppas du får en trevlig lördagkväll! (Parken, är det gamla Parkhallen?? I så fall har jag många härliga minnen från ungdomens tid därifrån..he he)

Ha en bra helg!!

Kram

2009-03-27 @ 17:00:34
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut
Postat av: Sanna

Black towel?

SÅ GOTT!!



Party till påsk tycker jag ;)

Är helena med barn? VAD HAR JA MISSAT?!?!

2009-03-28 @ 10:46:12
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0