Tjoho

Hejsan Hoppsan!..
Sitter här och inväntar att kl ska bli åtta så man kan ringa te jobbe å höra om de blir nattjobb eller inte. Här var man duktig i gick upp kl 12:00 i dag för att vända på dýgne *somna typ halv fem i morse*. Nej då ringer jobbet å frågan om ja kunde jobba natt i natt om de behövdes:S. Så de va den dygnsvändningen de. Hehe men de är gött att få jobba lite!.

Har vart med Emmy typ hela eftermiddagen, kom hem nyss. Så har inte kunnat sovit något heller, så de kommer bli en fin fin natt:D. Vi gick runt storbroa plus en vändning på storstaden sen åkte vi upp te babylon å köpte oss en varsin kycklingtallrik. (Varför förbränna en massa kalorier å sedan proppa i sig en kycklingtallrik?) Haha!...

Min söta LIllebror ska skjussa upp mig te jobbe sen=). Han är så snäll så som ställer upp för storasyster som aldrig får tummen ur arslet å tar körkort.. <3

Ska väl försöka spara ihop lite pengar under sommaren å dra på intensivkurs till hösten. Tror de är min enda chans att få de där jävla körkortet.. Men tycker att de är ganska sjukt att man kan få körkortet på bara har kört bil i två veckor. Haha om man nu klara allt. Men de är ju inte gratis direkt, så får se om man kan samla ihop en slant under sommaren. Måste ju även skaffa hundvakt under veckorna, om man nu inte får ta med sig hundar dit,vilket jag har svårt att tro:P Kanske får skaffa mig en egen sovplats:D

Nej men ska slå en pling te jobbe..

Ni får ha de!

Kommentarer
Postat av: Josephine

haha då e vi två, har inte heller körkort än ;(

2009-03-12 @ 14:18:46
URL: http://jusephyne.blogg.se/
Postat av: Josephine

haha de tänker jag oxå satsa på intensivkurs haha :D

2009-03-12 @ 18:35:06
URL: http://jusephyne.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ja men de låter bra ;)

2009-03-13 @ 12:20:21
URL: http://jusephyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0