Tjupp

Hej hej!
Hur är läget med världen idag då?. Med mig är de bara bra om ni undrar;).
Idag börja med en fika på cafe huset med Sanna och hennes mor, blev en räkbaugett som var mycket god:D.
Sen så gick jag och Sanna te blomsterhandeln å köpte rosa nejlikor å traska till kyrkogården å hälsa på Sofia.
Sen så gick man hem å hämta monster hunden ( Som satt å skämdes i buren efter att ha tuggat på hushållsrullen) Efter en snabbstädning så traska vi upp te Sanna som bjöd på Voffla * mums* Efter lite snack så gick jag sedan å hämta upp Emmy å så traska vi upp te Katta på några kaffekoppar och cancerpinnar...

Tack för en trevlig dag mina gummsor!.

Nej ska fortsätta skratta mig egenom "Ballar av stål". Sjuka människor;)..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Sanna

fan vad bra ballar av stål är ;)



MOhahahaa

2009-03-25 @ 15:49:29
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0