Men hallå!

Hejsan..
De va ett tag sen man skrev några rader. Vet inte varför faktiskt, ja tycker de är roligare att läsa andras bloggar än skriva;).
Sitter här med min kaffekopp å kollar in internet världen. Ja jag vet att kl är snart halv tre på natta. :=)
Börjar jobbet om 4 ½ tim. Har små sovit hela dagen, så är just nu ganska pigg, såde lär ju inte bli nön sömn inatt inte.
Men är ganska sysselsatt i möra så jag ska nog överleva till kvällen. Slutar vid tre, så då är de bara att gå ut med buddisten, sen ska jag möta pappsen på stan. Vi ska köpa lite färg m,m. Ska göra om köket lite. Hmm inte så där gör snyggt med tre olika färger på skåperna. Men har hittat min färg som jag ska ha. Mullvad heter den. Ska även köpa grejer till kaklet. En ny bänkskiva vill jag även ha, men de får bli en annan gång.
Så dom närmaste dagarna kommer jag att tillbringa ute hos mammi, ska slipa/spakla/Måla som fan;). Blir nog en eller annan öl också hehe. Måste köpa nya handtag till skåpen också,men de blir på IKEA på söndag. Hmm har en känsla av att alla mina fondpengar i lägenheten kommer att ryka innan jag är klar haha. ..
Vill byta tapet på min fondvägg i köket också... har en bild i huvve om hur köket ska se ut, å den tapeten passar inte in:P.
Men den väggen är inte stor så de kommer inte kosta många kr:P... Eller beror ju på hur mycket den tapeten som jag vill ha kostar..

Nej nu ringer katta.... ska ut på ballen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0