Tjosan i trosan!

Hej hej, hemskt mycket HEJ!.

Sandra har äntligen vaknat till liv, efter en hård kväll igår. Några st från jobbet var ute å tog några öl igår, så då hängde man med. * Får jag inte jobba med dom, så får man väl supa me dom:P *. Vart lite för mycket av de goda IGEN!. Fattar inte brukar inte bli så farligt när ja bara dricker öl, men men jag kom väl hem till slut. Gick hem å la mig i sängen, sen kan man på.
- Visst fan, måste ju te pappa å hämta Buddiste.
Haha minnet är inte de bästa ibland, men de va bara att klä på sig igen å traska te pappa... Va grymt jobbigt måste jag säga..

Hopp hänt annars då? Va te Örebro som sagt i fre med Katta å Emmy. Va mycket trevligt. Skulle ha haft med mig minst två par byxor hem. Men vart grymt irreterad på affärerna, som inte kan ha VANLIGA byxor. Nej antigen är de harembyxor eller så är ddom gör tajta längst ner *Hatar båda*- Eller jeans. Men vanliga svart byxor GICK inte å hitta.. Men men fick med mig en chokladbok med mig hem, verka finnas en massa smariga recept i den :P Så de blir att baka å bjuda Emmy å Katta på nön dag <3.
Vi åkte ju även te Helena å hälsa å henne och Noline *Gubben hennes kom också efter en stund*. Gud vilken guldklimp, sååå jävla söt. Man blev ju lite små sugen sj å skaffa sig en :D. Men jag får nöja mig me Budda i några år :P

Idag har man vart hos Kattis å druckit några kaffekoppar. Va mycket trevligt de med <3.



Se så underbart söt ho är!






Lägger in två bilder på Buddisten också :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0