Hallå i stugan

Sitter å försöker få plats i soffan. Buddisten verkar tro att han äger den. Ligger och fläker ut sig å snarkar som en fullväxen karl. Hehe men han är söt ändå *ibland*. Han är bra sleten efter en färnsjö runda men Emmy å perra.
Så de har vart tre tuffa dagar för grisen. Tis färnsjön, Ons hundkurs, tors färnsjön igen.. Haha ni behöver man inte ha dåligt samvete för att han inte får göra nö iallafall...

I möra drar ve te Örebro som sagt å hälsar på Helena ¨å guldkimpen.. Åker dit med min bästa flickor. Ska bli jävligt kul, först lite shopping, sen ska jag tvinga dom att käka lunch. Sen bär de av te Helena..

Måste först te Polisen innan vi åker. Nyfiken? Va har jag nu gjort på fyllan ;).

Nej men de är bara att invänta Emmy att ho ska sluta ve 10sen bär iväg..

Har fixat en praktik plats också på en förskola. Trodde inte jag skulle få de pga alla skolelever som går före. Men de fick jag :D Så ska dit på mån å säga hej, men börjar inte fören ons. Känns som att jag vill se hur de är att jobba med barn. innan man sätter sig i skolbänken i 7 terminer å pluggar till någon som inte alls passar en annan. Så de ska bli riktigt kul faktiskt...

Nej ska knö till mig lite plats i soffan å mysa med buddisten * om man får :S* Blir nog att sätta på en film också..

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0