Skogsmullar,,

Hallå!
Kom nyss hem från en liten tripp i skogen med Bali å hundarna var ju såklart med. Dom fick leka å härja lite. Dom hitta ju även en sjö å bada i... Va ju inte direkt planerat, men va ska man göra :P. Få bättre pli på min hund kanske hehe.. Hade med mig lite bullar som man bakade igår, å Bali hade med sig kaffe. Synd att man ska va så osäker i skogen.. Men så länge jag inte är själv, så är de helt lugnt. Men skulle inte gå själv tyvärr. Men vem vet när man får körkort, så kanske man kommer övervinna sin räddsla å va mer i skogen. Buddisten verkar ju uppskatta de iallafall..

Igår va man på ljusparty hos Ewelyn, Blev överlycklig när vita snöbär fanns som melts ljus.. Är helt såld på den doften. Blir nog att köpa på mig ett till paket när Bali har party i okt.. :D

I Möra ska man börja på Bullebyn, Första dagen de ska bli intressant.. Men dom verkar va gör gulliga där uppe. Så de ska bli kul. Kul att ha nö att göra om dagera om inte annat. Visst gör kass lön, men får ju göra något som jag tycker att kul. Plus så ska de bli intressant å se om de är något jag vill jobba med, innan jag utbildar mig till de :P. Så dom här tre mån ska jag ta reda på de. ..

På fredag verkar de som att de blir galej igen, Jag som sa senast i sön att jag ALDRIG mer kommer att dricka igen. Men ni vet ju hur de där är haha..

Nej ska göra mig lite mat innan jag dör..

Ha de<!

Kommentarer
Postat av: Bali

Vi får tacka!!! Kommer lillen hit imorn till sitt hund dagis när matte går på annat dagis=)

2009-09-29 @ 18:54:02
URL: http://bali.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hörrö, kan du beställa åt mig också när du ska iväg nästa gång?? =) BEHÖVER LJUS!!

2009-10-02 @ 00:07:21
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0