Oj Oj

Va visst ett tag sen man skrev sist.. Vad har hänt sen sist?
Va ju som sagt till vetrinären men Budda i tis. Han fick domen furuenkolos. De är en allergi av någon slag. Vad han är ellergis mot vet dom inte. Han ska käka antibiotika nu i 20 dagar sen ska han på återbesök, så får vi se om han har bleve bättre annars får han till kur. Om det fortfarande inte är bra så blir det provtagning som ska skickas på analys. Vilket inte är en billig historia, men han är värd varenda kr min älskling <3
Han ska även ha "fotbad" två gg i veckan, vilket inte uppskattas lika mycket av sötnöten.. Stå still i badkaret i 10 min medans det ska verka är inge roligt haha... Men han står kvar som tur är,men jag får allt den onda ögat :P

idag är förhoppningsvis min sista rökdag. Käner mig redo för att slänga skiten i soptunnan.. Han väntat å väntat på det rätta tillfället att sluta och det känns som det är dags. Ska försöka iallafall, alldeles för mycket pengar som eldas upp. Plus hälsan är väl inte den bästa kanske..  Viktuppgång är ju ganska vanligt så får väl ta den smällen och göda upp mig under vintern så får jag hård träna till våren innan beach 2011 haha :P

Nej ska glo på CSI som jag missa i mån.. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0