ArbetsförNEDRINGEN

GAAAAHAAAAA
Blir så JÄVLA irriterad så ni vet inte.. Först ljuger dom jävlarna mig RAKT upp i ansiktet och nu får man ingen ersättning från dom längre.... Nää ett skött i pannan skulle va det enda rätta...
Har ju börjar pluggat på distans till Undersköterska. Fråga i våras om man fortfarande fick va inskriven och får ersättning på arbetsförmedelingen fast jag plugga ( Om man söker jobb som vanligt) Jo då det var ju inga som HELST problem.. Va bra tänkte jag då slipper jag ta studielån och skit.. Så de har jag inte gjort..
Men va händer då??? Jo dom *** *** ***** säger att jag inte ALLS får ersättning från dom.. Fatta vad rabiat man blir? Kan ju inte heller söka csn lån innan jag är validerad och klar. Nu nu står man här utan ersättning för gud vet hur länge.. Hoppas verkligen inte att csn kommer krånglar något utan att man får pengar ganska fort..
Ska bli så JÄVLA underbart att slipper fittnyllorna där nere. som inte gör nö annat än å sitter på sina feta arslen vid datorerna och ljuger så tungan blir blå.. Nej IDIOTER hela HÖGEN!!!
Alliansen kan gå och hänga sig dom med!!! Det är deras fel också! Massmord i Sthlm kanske???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0