Bla bla bla

Sitter här i väntas tider. väntar på att Dicken ska komma och hjälpa mig med att tapetsera hallen ( Äntligen=) )
Ska även lägga nytt golv.. Ha en blå plastmatta till vinröda väggar känna inte så där gör snyggt haha=) Får se hur mycket vi hinner med idag =) Vill sätta ihop min hallmöbel också.. Nu ska man bara samla ihop en så där 10-15 000 kr så man kan renover badrummet. Känns ganska långt borta för tillfället!! Vet att både mamma och pappa skulle hjälpa mig om jag fråga, men jag vill spara ihop till saker och ting. Jag vill känna att jag är värd de som jag önskar mig.. Så det blir att fortsätta spara.. Skulle ju underlätta om dem jävlar på Abc kunde skicka lite jobbförfrågningar så man fick jobba lite.. Antingen är det dåligt med jobbpass eller så är dom grymt sura på mig.. Hade ju en liten pause från jobbandet i sep så det är nog det som hänger i luften...

I möra är det dags för skolan igen... Så vi får se hur den medicinska grundkursen är för nö.. Har ju hört en massa dret om den kursen, men får hoppas att dom överdriver haha..

Ska fortsätta kolla på simpsons och vänta på Dick..

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0