Desperata husfruar..

Halloj!
Sitter här med kaffekoppen och glor på desperata husfruar.. Idag har var en händelslös dag. Eller nja jag har tvättat och pluggat haha alltså inget vettigt :P
Får inge hjälp med hallen fören på tors =( Men jag fattar att dicken är upptagen.. Jag är glad över att han kan hjälpa mig. Han visste nog inte vad han gav sig in på när han blev förälskad i morsan haha, sex gamar till styvbarn fick han på köpet :P
Hade tänkt att fixa e inflyttningsmiddag för mina gummor till häljen, men vill få färdigt allt först, så de får nog bli nästa hälj eller någon dag under veckan.. My gumman sticker ju till Sthlm snart =( Så de är bäst att passa på innan hon flyttar från stan.. Men det är kul att någon tar det stora klivet bort från stan.. Tror inte att jag skulle palla det nön längre stund... Vill ha min familj och vänner nära mig.

Nej fortsätta glo på husfruarna.. =)
Ha det gott .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0