Färnsjörunda= Huvudvärk..

Halloj..
Sitter här och kollar på lite sällskap haha det är väl ett förjävla bra program.. Skrattar ihjäl mig =)

Idag har jag äntligen kommit igång med hallen, så nu kan man snart börja tapetsera och lägga nytt golv.. Kommer nog bli gör bra i slutändan =) Jag och Budda har traskat runt färnsjön idag, trodde vi blev jagde av vargar ett tag också haha nja men något var det i skogen som Budda reagera på och han la benen på ryggen och ville fort gå därifrån.. Konstigt men är glad över att inte veta vad han såg :P
Mellanlanda hemma hos Katta på en kaffekopp/Kanna =) När man kom hem fick jag VÄRLDENS huvudvärk.. De där med frisk luft är väldigt farligt för skallen :P

Nej ska väl lägga mig i soffan en stund och mysa med Budda <3 Min lilla goding!!

Hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0