Lördagkväll

Hallojsan..
Orka aldrig skriva igår. Va te Karlstad igår med Katta. Va ner och köpte ett till sängbord så nu har man två st. Hitta äntligen ett på blocket, tycker det är lågt av Ikea att sluta med en viss färg utan att medela mig ;) Hehe men nu har det som sagt äntligen ordnat sig!!.. Va en sväng på skopunkten och inhandla ett par skor.. Sen bar det iväg till Ikea för lite små plock =) Fattar inte att det ska bli så dyrt varje gång man är där ;) Å va billigt det ska jag ha, men ååå de MÅSTE jag ha osv osv haha.

Idag traska jag och Budda till mammi så nu har man jävligt ont i föttera, va fan ska hon bo så långt bort för ;)
Fick Kålpudding och Hallonpaj när man kom och det var väldigt gött kan jag säga ;)

Resten av kvällen ska jag och Budda bara ligger och Mysa i soffan till nön dålig film. Tror det var Hide and seek ikväll så det blir nog att se på den..

Nej ha de gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0