tjoho..

Sitter och halv glor på super nanny fy fan vilka skit unger säger jag bara.. Hoppas verkligen att jag lyckas bättre med barnuppfostran haha. Men enligt spåtanten skulle jag bli en bra mor till mina barn ;) Får väl tro på henne haha.
Har tagit en pause från städningen finns risk för att det inte blir nö mer idag :P Har diskat och städat köket iallafall de är inte dåligt! Ska nog göra lite läxor också så jag blir klar med folkhälsokunskap kursen nön gång. På torsdag ska vi börja med medicinsk grundkurs och det är tydligen väldigt tråkig och svår kurs så den ser jag inte fram emot :S.

Senare idag vid fem ska jag och Budda hem till pappi och äta kålpudding. Ska bli sååå gott. Är nog lite udda som Älskat men det står jag för ;) De är gott så dä så..

På Torsdag skulle Sofia ha blivit 23 år =/ Saknar henne otroligt mycket. Vill ha henne hos mig. Hon var en sann vän som ALLTID ställde upp om det va nått. Ska gå till graven och lämna en blomma, och tände ett ljus för himlens vackraste ängel <3



Haha hitta den här bilden i arkivet.. sååå snygg man skulle va på den tiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0